Linia DS powstaje z myślą o młodych, ambitnych, a przede wszystkim zamożnych klientach. Już po pierwszym zaprezentowanym modelu (DS3) widać wyraźnie, że Citroen nie boi się odważnych projektów, a nowe auta będą miały efektowne i piękne linie.Całość dopełniać mają luksusowo wyposażone wnętrza, które dodatkowo, dzięki dużej ilości wariantów będzie można dopasować do indywidualnych potrzeb wymagających klientów z tego segmentu aut.
Aby identyfikacja klientów z marką stała się mocniejsza Citroen stworzył ponadto całą linię produktów sygnowanych nowym charakterystycznym logo. Znalazły się wśród nich: walizki, torebki, paski, okulary, biżuteria oraz telefon komórkowy i zapalniczka, natomiast dla fanów sportowego stylu firma zaprojektowała nawet deskę snowboardową.
poniedziałek, 12 października 2009
Citroen DS - bogini motoryzacji
Jej narodziny miały miejsce w 1955 r. Jako pierwsza wyposażona została w hydropneumatyczne zawieszenie, dach z tworzywa sztucznego a przede wszystkim aerodynamiczny i niepowtarzalny kształt, który zapewnił jej komercyjny sukces i prawie półtora miliona egzemplarzy sprzedanych w ciągu 20 lat. Dlaczego bogini? Nazwa Citroena DS brzmi identycznie jak francuskie Deesse, czyli właśnie bogini – wystarczy dodać, iż w języku francuskim samochód jest rodzaju żeńskiego i mamy gotową odpowiedź. W tym roku francuski koncern wskrzesił legendę motoryzacji, z okazji 90. rocznicy powstania powrócił do linii aut DS.Jako pierwszy zaprezentowany został Citroen DS3, który ma wejść do sprzedaży na początki 2010 roku, kolejne modele DS4 i DS5 produkowane będą od 2011 roku.
Etykiety:
motoryzacja
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz