f546519a9f72618bb5b13e65a09ad44a

STYLOWY FACET: Na miejsca, gotowi, jeść

czwartek, 16 sierpnia 2012

Na miejsca, gotowi, jeść

Badania przeprowadzone przez firmę Logitech potwierdzają, że oglądanie wydarzeń sportowych w TV zwiększa apetyt

Polska, razem z całą Europą, jest właśnie w trakcie wielkiego letniego święta jedzenia. Badania, przeprowadzone przez ekspertów firmy Logitech zajmujących się domową rozrywką wykazały, że gdy najwięksi na świecie sportowcy rywalizują o uznanie, ich fani większość starć obserwują siedząc na kanapach w swoich salonach zajadając się przekąskami, których ich idole starają się unikać za wszelką cenę.

Badania firmy Opinion Matters wykazały, ze kibice sportowi mają takie samo zamiłowanie do hamburgerów i pizzy, jak do piłki nożnej i lekkiej atletyki. Na podstawie wyników badań Logitech stworzył infografikę, która pokazuje jak wygląda sposób żywienia się Polaków w czasie tegorocznego, pełnego sportu lata.

Osiągając najlepsze wyniki w jedzeniu i piciu

Badania pokazują, że dopingując zawodników podczas letnich rozgrywek, polscy kibice konsumują ogromne ilości żywności. Polacy zjedzą 25 265 387 hamburgerów, które położone obok siebie tworzą dystans około 8 842 bieżni lekkoatletycznych, natomiast, aby unieść ciężar średniej ilości spożytych pizz (8 312 052) trzeba by 31 485 najsilniejszych światowych ciężarowców.

Badania wykazały również, że oglądanie wydarzeń sportowych wywołuje pragnienie. Mieszkańcy Polski wypiją ponad 22 256 602 litrów wody i napojów, co odpowiada pojemności ponad 8 olimpijskich basenów pływackich.

Salonowe Mistrzostwa

Badania dowodzą, że wielu z nas udoskonala swoje domy, tak aby uczynić je bardziej komfortowymi podczas oglądania wydarzeń sportowych w telewizji. 38% respondentów wprowadza lub zamierza wprowadzić zmiany w swoich salonach, począwszy od zakupu nowego telewizora lub mini lodówki po zwykłe przemeblowanie polegające na przesunięciu kilku mebli, tak aby móc oglądać wydarzenia sportowe w pełnej krasie. Nie obce są nam także patriotyczne uniesienia: 32% z nas dekoruje salon barwami narodowymi.

Jeśli chodzi o posiadanie kontroli nad sportowymi wydarzeniami to władzę nad pilotem do telewizora najczęściej przejmują mężczyźni. Badania wykazały, że 60% mężczyzn twierdzi, że jest przy sterze podczas oglądania sportu.

– Po raz kolejny szykujemy się do emocjonujących sportowych wakacji i wielu z nas będzie zapewne oglądać reprezentacje swoich krajów rywalizujące na ekranie telewizora w zaciszu własnego salonu. To właśnie on będzie stanowił centrum naszej rozrywki i choć nie możemy zagwarantować, że reprezentacja Twojego kraju zdobędzie laury, to możemy zapewnić Ci pilota najwyższej klasy, który w trakcie tego lata będzie po prostu niezbędny. Mamy nadzieję, że nasza oferta uniwersalnych pilotów przyniesie odrobinę harmonii do salonów użytkowników naszych urządzeń w całej Europie – mówi Frédéric Boutin, Senior Manager, Digital Home w firmie Logitech.

Wraz z coraz większą liczbą osób korzystających z różnego rodzaju ekranów do oglądania wydarzeń sportowych, Logitech pomaga uzyskać najlepszą jakość oglądania. Jeśli będziesz oglądać wydarzenia sportowe w telewizji, dlaczego by nie użyć uniwersalnego pilota Harmony One+, który obsługuje do 15 innych urządzeń? Jest łatwy i szybki do skonfigurowania – idealnie, gdy nie chcesz przegapić żadnego wydarzenia sportowego. Jeśli jesteś użytkownikiem tabletu, gama akcesoriów firmy Logitech dedykowanych iPadom – takich jak Logitech AV Stand for iPad i Logitech Speaker Stand – będzie odpowiadała każdej Twojej potrzebie i sprawi, że używanie tabletu lub smartfona stanie się jeszcze bardziej komfortowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz